Home Aktuellt Breakfast club – workshop: hur utvecklar du din tjänst som kunderna älskar

Breakfast club – workshop: hur utvecklar du din tjänst som kunderna älskar

by Monica Javanainen

Hur kan du underlätta dina kunders liv? I maj hade vi kundens upplevelse som tema i Breakfast Club. Nu funderar vi konkret på hur vi kan utveckla kundupplevelsen. Målet är att arbeta på lång sikt – hitta nya kunder, marknader och sätt att skilja sig från mängden i en värld som ständigt är i förändring.

Vi går kort igenom vilka konkreta verksamhetsmodeller och verktyg som finns för att utveckla en upplevelse. Det kan handla om produkter, tjänster eller känslan bland personalen. Därefter prövar vi dem i praktiken på din egen tjänst eller produkt.

En liten tankeövning innan workshopen: Fundera på det produkter, bränd, tjänster som du använder – vilka tre vill du inte ge upp och varför? Glöm de som inte är viktiga för dig fastän de är obligatoriska i ditt liv.

monica_uusiniemiWorkshopen dras av Monica Uusiniemi som är ett proffs inom försäljning och uppbyggande av kundkontakter och utveckling av kundupplevelser. Monica har över 15 års erfarenhet av kundstrategier, utveckling och uppbyggande av koncept. På fritiden njuter Monica av friluftsliv och får sin energi bl.a från naturen och goda vänners lag.

 

 

 

 

Tid och plats: Onsdag 12.10 kl. 8-9.30 Ekenäs gamla stadhus, Rådhustorget

Tillfället är gratis och öppet för alla. Föreningen bjuder på kaffe med tilltugg. Kom ihåg att boka din plats! De första 20 som anmäler sig ryms med. 

Breakfast Club anmälning/ilmoittautuminen

 

 

Leave a Comment

Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av vår webbplats. Om du fortsätter att använda vår webbplats godkänner du vår användning av cookies. Mer information.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close